Service
Nieuwsbrief
Veilig betalen

Waarom bij ons kopen ?

Wij verzenden met

Veelgestelde vragen


1.Waarom zijn de prijzen bij kapperswebshop 10% tot 30% goedkoper?
kapperswebshop heeft beslist zich enkel nog te richten op de toekomst, namelijk de online markt.
kapperswebshop werkt tevens enkel en alleen rechtstreeks met invoerders, dus geen tussenpersonen meer zoals klein- of groothandel.
Aangezien wij zeer lage kosten hebben kunnen wij u de producten en materialen aanbieden aan veel lagere prijzen.
Voortdurend speuren wij ook het internet af naar de laagste prijs,indien nodig passen wij onze prijzen aan.Toch goedkoper gezien?Laat het ons weten.
Onze prijzen online zijn 10% tot 30% goedkoper dan de adviesprijzen.
kapperswebshop bied u dan ook prijzen aan die u nergens anders zult terugvinden, wij stellen u dan ook voor om onze prijzen te vergelijken.

2.Wanneer kan ik terecht bij kapperswebshop?  
U kunt bij ons online bestellen 24/24.
Indien u vragen hebt i.v.m uw bestelling, technische vragen, productinfo, levering, enz... kan u contact opnemen op het nr +32 9 329 59 61 (GSM: +32473792480)
Indien u administratieve vragen hebt over betalingen, facturen, enz... kan u contact opnemen op het nr +32 9 329 59 61 (GSM: +32473792480)

3.Hoe kan ik betalen?
U kan betalen op volgende 3 manieren :
Via overschrijving : Als U hiervoor kiest dient U na het plaatsen van de bestelling nog het aankoopbedrag eigenhandig over te schrijven naar ons  rekeningnummer. Dat kan door middel van een overschrijvingsformulier invullen en naar uw bank sturen of via overschrijving via internet bankieren.Vermeld bij overschrijving uw bestelnummer die u terugvindt op uw bevestigingsmail.
Via multisafepay : Als u hiervoor kiest wordt u tijdens uw bestelling automatisch doorverbonden met het beveiligde betaalplatform van Multisafepay.Eenmaal u ingelogd bent komt u terecht in een beveiligde zone waarna u uw betaling kunt afronden met de betaalmogelijkheden van Mister Cash/Bancontact, Ideal(voor Nederlandse klanten), Paypal, Maestro of met Visa/Mastercard.
Via Paypal : Als u hiervoor kiest dient u na het plaatsen van uw bestelling nog het aankoopbedrag over te maken via uw eigen Paypal account.

4.Ik heb een betaling/bestelling gedaan, maar niet zoals omschreven in de bevestigingsemail. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@kapperswebshop.be wij helpen U dan graag verder met uw bestelling.

5.Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen?
Het komt soms voor dat een spamfilter de bevestigingsemail van hairandbodylounge als zijnde “spam” ziet en in een aparte map plaatst, controleer uw map"ongewenste email".
Controleer ook of u het juiste emailadres opgegeven hebt.
U kunt de bevestigingsmail niet meer terugvinden? Vraag het ons dan door een e-mail te sturen, wij sturen u dan een copie.

6.Wat is de levertijd van kapperswebshop*?
Gezien het grote aanbod die wij u kunnen bieden is het voor ons onmogelijk alles in huis te hebben.
Wij streven naar een leveringstijd van 1 - 5  werkdagen na ontvangst van uw betaling.

7.Ik heb mijn gegevens en betaalwijze in het afrekenscherm ingevoerd en op “bestellen” geklikt, toch gebeurt er niets. Is mijn transactie mislukt?
Van zodra u een bevestigingsmail ontvangt is uw bestellng bij ons geregistreerd.Indien u geen bevestigingsmail ontvangen hebt neemt u best contact met ons op.
Controleer eerst of uw bevestigingsmail niet toegekomen is in uw map"ongewenste email"(zie puntje 5).

8.Wat doe ik als ik met administratieve vragen zit?
Neem dan gewoon via info@kapperswebshop.be contact met ons op, wij beantwoorden uw mail  dan zo snel mogelijk.

9.Wat doe ik als ik met technische vragen zit?
Neem dan gewoon via info@kapperswebshop.be contact met ons op, wij beantwoorden uw mail  dan zo snel mogelijk.

10.Hoe kan ik een order annuleren?
Neem gewoon contact met ons op via telefoon of email .Wij zorgen er dan voor dat uw order geannuleerd wordt.Zolang wij ook uw betaling niet ontvangen hebben wordt deze ook niet uitgevoerd.

11.Kan iemand anders mijn gegevens bij kapperswebshop online raadplegen?
Neen,enkel wij hebben toegang tot deze gegevens en kan op geen enkele andere manier geraadpleegd worden door derden.U hoeft ook uw bankrekeningnummer niet op te geven via het internet indien u dit niet wenst,u kan dan gewoon betalen met een traditionele overschrijving via uw bank, bestelt u liever niet via het internet kan u steeds bellen op het telnr  (+32) 9 329 59 61 (GSM: +32473792480)

12.Wat als ik een aankoop doe en er niet voldoende dekking is?
Als U een order inbrengt en er niet voldoende dekking op uw rekening is, dan zal U van ons een melding hiervan krijgen. Het order wordt in dit geval niet uitgevoerd.

13.Hoe kan ik zeker zijn dat mijn bestelling werd geregistreerd?
Nadat U uw bestelling heeft geplaatst, krijgt U op uw opgeven emailadres een bericht  met de bevestiging dat we uw bestelling ontvangen hebben, samen met een samenvatting van de bestelling.
Het komt soms voor dat een spamfilter de bevestigingsemail van kapperswebshop als zijnde “spam” ziet en in een aparte map plaatst, controleer uw map"ongewenste email".

14.Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang na 1 - 5 werkdagen?
Kapperswebshop waakt er altijd over dat de bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt. Indien uw bestelling echter om een bepaalde reden niet binnen de 10 dagen na haar bestelling wordt geleverd, neemt U contact op met ons.

15.Is bestellen bij kapperswebshop wel veilig?
E-commerce of m.a.w bestellen via internet is een snel groeiende markt.Niks is makkelijker dan bestellen vanachter je pc en na een paar dagen wordt uw bestelling netjes aan huis afgeleverd.Geen verplaatsingskosten, geen file of parkeerproblemen meer en de laagste prijzen.Maar e-commerce is vooral een kwestie van vertrouwen tussen koper en verkoper, en dit vanop afstand.Daarom proberen wij op onze site zoveel mogelijk informatie te geven over ons.U kunt ons daarom ook op verschillende manieren bereiken,via telefoon of mail.

16.Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn betaling?
Indien u een betaling doet met overschrijving zult u van ons geen bevestigingsmail ontvangen van betalingsontvangst, indien u betaald via Multisafepay zult u wel een bevesting ontvangen.
Van zodra wij uw betaling ontvangen hebben wordt uw bestelling verwerkt.

17.Ik ben een Nederlandse klant met btw nr, moet ik dan btw betalen?
Indien u een Nederlandse klant bent met btw nr en de levering vindt plaats in Nederland dan bent u in Belgie niet btw-plichtig.De verkoop is vrijgesteld van BTW op grond van art 39 bis van het BTW wetboek, mits BTW nr aanwezig is.
In dit geval vinkt u bij uw bestelling " Intracommunautaire bestelling / Vrijgesteld van BTW" aan, U heeft eveneens uw btw nummer op ter controle.Uw bestelling zal nu verder verwerkt worden zonder btw.

18.Kan ik mijn producten of materialen ook komen afhalen* in de winkel aan internetprijzen?
Sinds 2013 zijn wij gestopt met onze fysieke winkel, dus jammer genoeg kan er ook niet meer afgehaald worden.

19.Ik ben overdag niet thuis wanneer de postbode langskomt, hoe ontvang in mijn bestelling?
Wanneer u op het moment van levering niet thuis bent zal de postbode de volgende werkdag terug bij u langskomen.Indien u de volgende dag ook niet aanwezig bent zal de postbode een bericht nalaten om uw bestelling af te halen
bij het dichsbijzijnde postkantoor.Uw bestelling blijft daar 14 dagen liggen.Komt u uw bestelling niet afhalen binnen 14 dagen wordt uw bestelling terug naar ons verzonden.Opnieuw naar u verzenden brengt extra verzendkosten mee.
Indien u wenst kan ook uw pakket bij de buren geleverd worden.

20.Kan ik als particulier ook aankopen doen bij kapperswebshop?
Zowel particulieren, studenten als professionals kunnen aankopen doen bij hairandbodylounge, u hoeft dus niet in het bezit te zijn van een BTW nr.Zelfstandigen dienen daarentegen wel hun BTW nr op te geven.

21.Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
Mischien lukt het u niet om een bestelling te plaatsen of twijfelt u over bepaalde mogelijkheden.U vindt in onderstaand pdf bestand een voorbeeld terug van een bestelling.Mocht u toch nog met vragen zitten kan u ons bereiken op het nr (+32) 9 329 59 61 (GSM: +32473792480)

22.Hoe moet ik een betaling doen via Multisafepay?
Mischien lukt het u niet om een betaling te doen via"Multisafepay".U vindt in onderstaand pdf bestand een voorbeeld terug van een betaling via "Multisafepay".Mocht u toch nog met vragen zitten kan u ons bereiken op het nr (+32) 9 329 59 61 (GSM: +32473792480)

23.Ik wil mijn bestelling terugsturen, wat moet ik doen?
Indien u om één of andere reden uw bestelling wil terugsturen kan dit binnen de 14 dagen na ontvangst van uw pakket.
Gelieve ons eerst op de hoogte te brengen van het terugsturen van het pakket via email.
Indien de fout bij ons ligt zullen u de verzendkosten teruggestort worden, zoniet zijn de verzendkosten van terugzenden ten koste van u.
Wanneer u uw pakket terugstuurt sluit u best een verzekering af tegen beschadiging of verlies, zo bent u steeds verzekerd.
Wanneer u het pakket terugstuurt moet deze zich in perfecte staat bevinden zoals u deze ontvangen hebt in de originele verpakking.
U kan uw bestelling terugsturen naar het adres van de afzender:

Ergo bvba
Baudelet - Ergo
Trieststraat 29 bus1
9960 Assenede
Oost-vlaanderen
België
of
Sinelco International
Industriepark Klein Frankrijk 37
9600 Ronse
Oost-vlaanderen
België
of
Comair Germany GmbH
Gewerbering 6-8
41751 Viersen
Deutschland

24.Ik vind een artikel niet terug in de online catalogus die op de website aangeboden word?
De online catalogus die u op de website terugvind is van één van onze leverancier, niet al onze leveranciers hebben een online catalogus,
Vragen over artikelen die niet in onze online catalogus staan, bv. gewicht, afmetingen en dergelijke kan u uw vraag stellen via info@kapperswebshop.be

25.Mijn vraag staat er niet tussen?
Indien u nog met onbeantwoorde vragen zit kan u uw vragen aan ons richten via ons emailadres info@kapperswebshop.be