Service
Nieuwsbrief
Veilig betalen

Waarom bij ons kopen ?

Wij verzenden met

Hoe bestellen


Bestelprocedure:

Hieronder leggen wij u in het kort uit hoe het online bestellen via onze webwinkel in zijn werk gaat.

Bekijk hier de bestelprocedure in pdf

Stap 1:
U zoekt het product welke u wilt bestellen.Klik op de foto voor eventueel meer info over het product.
Stap 2:
U selecteert het aantal stuks.
Stap 3:
U klikt nadat u uw keuze heeft gemaakt met uw muis op "BESTELLEN".
U krijgt nu de inhoud te zien van uw winkelwagen, u kunt nu ofwel "VERDER GAAN MET WINKELEN" ofwel "VERDER GAAN NAAR KASSA".
Stap 4:
Herhaal Stap 1, Stap 2 en Stap 3 totdat u uitgewinkeld bent.
Stap 5:
Om de inhoud van uw winkelwagen te bekijken klikt u met uw muis op de tekst "WINKELWAGEN".U krijgt vervolgens het overzicht met daarop de door u verzamelde producten.
Hier kunt u het aantal eventueel aanpassen en vervolgens ofwel "GA VERDER MET WINKELEN" ofwel "GA VERDER NAAR KASSA" kiezen.
Stap 6:
Wanneer u gekozen hebt voor"GA VERDER NAAR KASSA" wordt u doorgestuurd naar de verzend en betaalmethode.
Maak in deze 3 keuzevelden de keuze die voor u van toepassing is en druk vervolgens weer op "GA VERDER NAAR KASSA". U komt nu op het invulscherm waarop u uw gegevens invult die gevraagd worden.
Stap 7:
Wanneer u alle gegevens heeft ingevuld gaat u met uw muis naar "GA VERDER NAAR KASSA" en klikt hierop. Nu ziet u een totaal overzicht van uw bestelling + uw ingevulde gegevens. Door vervolgens met uw muis te klikken op "VERZEND BESTELLING"
wordt uw bestelling verzonden. Automatisch ontvangt U een bevestiging van deze bestelling per email.

Orderbevestiging:

Wanneer u uw bestelling naar ons verzend ontvangt u automatisch een bevestigingsmail.
P.S: Indien u geen bevestigingsmail ontvangt in uw "postvak in" gelieve uw map van "ongewenste email" te controleren.


Bestelling wijzigen:

Wanneer u een verkeerde bestelling doorgegeven hebt en u wilt deze nog aanpassen kan u ons dit melden per email.
U kan ook een nieuwe bestelling plaatsen, de oudere bestelling vervalt dan.


Bestelling annuleren:

Neem gewoon contact met ons op via telefoon of email .Wij zorgen er dan voor dat uw order geannuleerd wordt.Zolang wij ook uw betaling niet ontvangen hebben wordt deze ook niet uitgevoerd.


Problemen bij bestellen:

Ondervindt u problemen met bestellen kijk dan eerst bij onze "veelgestelde vragen", krijgt u het probleem niet opgelost neem dan contact op via info@kapperswebshop.be